Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen XL1 sätts i produktion 2013

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volkswagens supersnåla konceptbil XL1 ska inte stanna på konceptstadiet. Volkswagens ordförande Ferdinand Piëch vill att XL1 ska sättas i produktion redan 2013 och Europa ska prioriteras.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]