Volkswagens första elbil ska lanseras 2013. Det sade VW:s vd Martin Winterkorn vid en branschkonferens i München före helgen. Volkswagens första elbil ska baseras på Up! och enligt Winterkorn kommer den att i hög grad påverka persontransporten.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld