Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo-affären på väg att spricka?

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Kinesiska Geely har sedan länge ansetts ligga bäst till i budgivningen om Volvo PV. Nu kommer nya uppgifter som säger att Ford och Geely har svårt att komma överens om detaljerna och att försäljningen av Volvo kan frysa inne.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]