Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo återkallar bilar på grund av stolproblem

Startad av Krister Lindholm · 2010-12-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu flaggar amerikanska NHTSA för att Volvo återkallar ytterligare 7 420 bilar utöver de cirka 30 000 bilar som det annonserades om förra veckan. Denna gång handlar det om passagerarstolens ändstopp som kan vara defekt på vissa modeller.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]