Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo återkallar C30, S40 och V50

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I dag rapporterar amerikanska NHTSA att Volvo återkallar alla sålda C30, S40 och V50 av årsmodell 2010 och 2011 som är utrustade med manuell växellåda. Växellänkaget är undermåligt åtskruvat. Om bilar i Sverige kommer att beröras är okänt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]