Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo drar åt svångremmen i USA - ska vända negativ trend

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volvo har gått starkt framåt på den europeiska marknaden. Lika ljust har det inte sett ut på den amerikanska motsvarigheten. Men nu ändrar man strategi. Fem eller sex modeller stryks från programmet och man väljer att satsa på volymmodellerna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]