Jo det var många dystra miner precis den gången gasen var på tapeten på 80 talet då man själv jobbade på Volvo i mälardalen där det med efterkonveretrades ett par hundra 240/740 (uteslutande taxibilar) för att åren efteråt demontera dom flesta gasanläggningar efter diverse politikers svikna löften,,,
Och denna gång är det än mera klokrent och med kombinationen E85, nästan man skulle kunna bli sugen själv om man nu var ute efter nyare bil och bodde längre söder ut,,,
Och denna gång är det än mera klokrent och med kombinationen E85, nästan man skulle kunna bli sugen själv om man nu var ute efter nyare bil och bodde längre söder ut,,,