Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo-facken säger nej till Geely

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Tjänstemannafacken på Volvo PV säger nu ifrån och meddelar att de inte kan stödja Geelys köp. Geely och Ford väntas skriva under avtalet redan på söndag men facken tycker att informationen har varit alltför dålig.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]