Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo-facken träffade Geely

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
På torsdagsförmiddagen träffade representanter för Volvo-facken de tilltänkta ägarna Geely. Geelys ledning besökte Hisingen och fick svara på fackens frågor. Tongångarna var positiva efter mötet, men det finns fortfarande stora frågetecken.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]