Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo-köp får godkänt av Peking

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Ett kinesiskt bud på Volvo PV ser ut att närma sig. Beijing Auto har fått Pekings kommunregerings fulla stöd till övertagandet. Det uppger en källa med insyn i diskussionerna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]