Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo PV går med vinst igen

Startad av Krister Lindholm · 2010-04-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Amerikanska Ford har visat sin rapport för första kvartalet och den visar bland annat att Volvo PV har gått med vinst. Volvos vins under första kvartalet uppgår till 350 miljoner kronor.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]