Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo S262C - en svengelsk GT-vagn

Startad av Krister Lindholm · 2010-12-03 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Då och då poppar det upp illustrationer som man bara inte kan låta bli att visa. Denna gång är det britten Andy Waugh som har filat på hur en Gran Turismo från Hisingen skulle kunna se ut. Skåda Volvo S262C?!

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]