Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo ska bygga lyxbil

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-03 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volvos nye styrelseordförande Li Shufu vill att det svenska märket ska konkurrera med Audi, BMW och Mercedes. Det innebär först och främst att Volvo måste ha en stor och lyxig sedanmodell i sitt utbud.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]