Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo upprättar kinesisk designgrupp

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-08 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Att Volvo vill bli ett stort märke i Kina är ingen nyhet, nytt är däremot beskedet att Volvo ska upprätta en kinesisk designgrupp med syfte att hitta ett formspråk som tilltalar kinesiska bilköpare.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]