Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo USA fimpar V70 och S80 V8

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I Nordamerika säljer inte V70 så bra som tidigare, utan det är främst XC70, XC60 och XC90 som lockar mest kunder. Därför försvinner nu V70 från den nordamerikanska marknaden. Det gör även V8-motorn till S80.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]