Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo utmanar kunderna i snålkörning

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-14 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu på lördag, 17 oktober, går startskottet för någonting som Volvo har valt att kalla DRIVe-stafetten. De utmanar sina återförsäljares kunder genom att bjuda in dem till en snålkörning med nya V70 1,6D DRIVe.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]