Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo V60 byggs i Sverige - kineserna inte intresserade

Startad av Krister Lindholm · 2009-03-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Precis som Teknikens Värld berättade för ett par månader sedan ska Volvo bygga en kombiversion av den S60 som visades upp som konceptbil i Detroit - V60. Det bekräftades i går av Volvos vd i Genève. Dessutom hamnar med produktionen största sannolikhet i Torslanda.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]