Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo V70 2,0 F klarar inte värmen

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den svenska värmeböljan är på upphällningen och det kanske är tur för Volvos mest sålda miljöbil. Volvo har fått in ett hundratal rapporter från hela landet om att V70 2,0 F får problem med bränslepumpen i den kraftiga värmen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]