Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo vädjar om hjälp

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volvo Personvagnars vd Stephen Odell slår nu larm om att situationen för företaget blir allt värre. Stephen Odell vill att regeringen vidtar åtgärder för att stimulera industrin, annars kan fler varsel vänta.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]