Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvo + Vattenfall = plug in-hybrid 2012

Startad av Krister Lindholm · 2009-06-01 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Just nu, från klockan 12 i dag, håller Volvo Personvagnar och elbolaget Vattenfall en gemensam presskonferens i Stockholm. Där presenterar de ett projekt som ska mynna ut i en gemensam plug in-hybridbil år 2012.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]