Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volvos jätteförluster fortsätter

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det går fortsatt tungt för Volvo PV. Årets andra kvartal blev lika dystert som det första. Volvo gjorde en förlust på nära två miljarder kronor, enligt ägaren Fords nysläppta delårsrapport.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]