Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

VW Golf och Polo GTI Wörthersee 09

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Audi är inte de enda som visar speciella konceptbilar på årets bilträff i Wörthersee. Koncernbrodern Volkswagen vill inte vara sämre och visar två GTI-koncept baserade på Golf och Polo. Är det här en första provsmakning på nya Polo GTI?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]