Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

VW Golf Plus BiFuel - bara att gasa

Startad av Krister Lindholm · 2009-06-14 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu introducerar Volkswagen nya Golf Plus i BiFuel-utförande. Med dubbla tankar kan den köra på både bensin och LPG (motorgas). Därmed ligger total räckvidd på över 110 mil samtidigt som man kan köra aningen mer miljövänligt. Största vinsten hittar man dock i plånboken.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]