Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

VW Polo -02 Svårstartad

Startad av Jofa · 2012-07-15 · 16 svar

slirfeldt
Precis lilkväl att även denna givare kan var orsak till att motorn går endera magert eller fett vid varm motor med och med det symtom som tex ryckig motorgång osv.

Men då bör din bil fungera igen då. :-)
aannatshtlze4897
*bump*

Även jag har detta problem. Jag bytte spjärrhus okt -10 efter att bilen var väldigt svårtstartad. Speciellt när jag har varit blött och blåsigt ute. Efter bytet startade den klockrent. Nu har detta börjat igen. Kan det vara så att det är tempgivaren även för mig? Är det denna isåfall?

https://catalog.meca.se/ProductSheet.aspx?Article_ID=712470&CarReference_ID=4360&CategoryType_ID=1

En annan fråga. Kan det vara så att spjällhuset har gått sönder igen? Någon som vet garantitiden på motordelar?