Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

vw polo tdi 2008 Blinkersproblem

Startad av Polo08 · 2011-11-11 · 0 svar

Polo08Trådstart
När jag nu mer blinkar så hör jag inget ljud inne i kupén, innan har det ju tickat så man har hört att blinkersen går för fullt.
Lamporna på utsidan blinkar som vanligt men det är ljudet som jag saknar inne i kupen. Kan det vara så att det är blinkersrelät som är på upphällning och iså fall var sitter det och kan man byta det själv?
mvh
Polo08

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]