När jag nu mer blinkar så hör jag inget ljud inne i kupén, innan har det ju tickat så man har hört att blinkersen går för fullt.
Lamporna på utsidan blinkar som vanligt men det är ljudet som jag saknar inne i kupen. Kan det vara så att det är blinkersrelät som är på upphällning och iså fall var sitter det och kan man byta det själv?
mvh
Polo08
Lamporna på utsidan blinkar som vanligt men det är ljudet som jag saknar inne i kupen. Kan det vara så att det är blinkersrelät som är på upphällning och iså fall var sitter det och kan man byta det själv?
mvh
Polo08