Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

VW Up! kommer 2011 - byggs i Slovakien

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu bekräftar Volkswagen att en ny serie småbilar är på väg från koncernen. Den första modellen ska lanseras 2011 och därefter kommer både Seat- och Skoda-versioner. Det är tal om både tre- och femdörrarsmodeller och de ska alla byggas i Slovakien.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]