Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Wiesmann byter till turbo-V8

Startad av Krister Lindholm · 2010-10-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det var inte bara vi som fällde en tår när BMW slutade tillverka den beryktade V10-motorn, även Wiesmann fick det kämpigt och var tvungna att leta efter en ny lånemotor. Nu har de hittat rätt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]