KKrister LindholmTrådstart2009-08-18Till mångas förtret försvann Transportstyrelsens vanebildande sms-tjänst ?Vem äger fordonet?? den 1 juli i år. Dock bara tillfälligt för nu kommer den tillbaka, närmare bestämt den 1 september och tyvärr är den inte längre kostnadsfri.
Läs mer här...
Nyheten kommer från
Teknikens VärldHar SMS:at flera förfrågningar till 72503
men ej fått något svar, är det borta igen?
provade nu halvelva och fick svar på några sek.