Motorforum.nu

ForumOff Topic

71456 blir 72503 och kostar 3 spänn

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-18 · 3 svar

Krister LindholmTrådstart
Till mångas förtret försvann Transportstyrelsens vanebildande sms-tjänst ?Vem äger fordonet?? den 1 juli i år. Dock bara tillfälligt för nu kommer den tillbaka, närmare bestämt den 1 september och tyvärr är den inte längre kostnadsfri.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld
Trott
Har SMS:at flera förfrågningar till 72503
men ej fått något svar, är det borta igen?
Rimsky
provade nu halvelva och fick svar på några sek.
Trott
Fungerade nu 8.00

Fler trådar i Off Topic