Hej igen!
Det byttes två relän på bilen, sen funkade den i två dagar.
Ett i motorn och ett under askkoppen.
Sen vart den svårstartad och nu funkar den inte alls igen, samma fel.
Kan något ha sönder ett relä?
Visst kan jag köpa nya relän själv denna gången, men för två dagars användning blir milkostnaden så fruktansvärt hög :)
Mvh
Tommy
Det byttes två relän på bilen, sen funkade den i två dagar.
Ett i motorn och ett under askkoppen.
Sen vart den svårstartad och nu funkar den inte alls igen, samma fel.
Kan något ha sönder ett relä?
Visst kan jag köpa nya relän själv denna gången, men för två dagars användning blir milkostnaden så fruktansvärt hög :)
Mvh
Tommy