KKrister LindholmTrådstart...om det inte var här som man kunde tramsa lite under tiden som.....ja ni vet... :-)
Här kommer ett riktigt trams inlägg...
*trams* :e
Skönt att veta att ni lever era tramsare §e
Vi kanske lever, men sen är frågan om vi har ett liv ;-) :h
Kan liv beskrivas med det jag haft senaste tiden?
Söt flicka på besök som dessutom har två lurviga saker som gillar att dra i koppel... men nu har hon åkt hem :( Bara en massa hundhår kvar *buuäh*
Liv har du i mattorna just nu, en massa kvalster som hundarna har lämnat kvar... §e
Rödalacket: Får man se dig på banorna i sommar med eller fick du nog efter Tullinge & Mantorp? ;-)