Motorforum.nu

ForumOff Topic

Ahhh....undrar...

Startad av Krister Lindholm · · 10 svar

Krister LindholmTrådstart
...om det inte var här som man kunde tramsa lite under tiden som.....ja ni vet... :-)
Här kommer ett riktigt trams inlägg...

*trams* :e
Anonymous
:h
Krister Lindholm
*Trams*
JohnnyWisher
Skönt att veta att ni lever era tramsare §e
Krister Lindholm
Visst lever vi! :e
Anonymous
Vi kanske lever, men sen är frågan om vi har ett liv ;-) :h
Krister Lindholm
Liv? :q :e §e
JohnnyWisher
:e
Klos
Kan liv beskrivas med det jag haft senaste tiden?
Söt flicka på besök som dessutom har två lurviga saker som gillar att dra i koppel... men nu har hon åkt hem :( Bara en massa hundhår kvar *buuäh*
JohnnyWisher
Liv har du i mattorna just nu, en massa kvalster som hundarna har lämnat kvar... §e
Krister Lindholm
Rödalacket: Får man se dig på banorna i sommar med eller fick du nog efter Tullinge & Mantorp? ;-)

Fler trådar i Off Topic