Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Audi 90 coupe 2.3E -90

Startad av Marko79 · 2009-03-04 · 30 svar

MatRag
hejsan!
jag fick den andra pumpen från skroten idag! jag montera dit den och nu funkar bilen klockrent:upp nu försvann dom mystiska ryckningarna ochså!
tack för all hjälp jag fått här! helt fantastiskt. :)