hejsan!
jag fick den andra pumpen från skroten idag! jag montera dit den och nu funkar bilen klockrent:upp nu försvann dom mystiska ryckningarna ochså!
tack för all hjälp jag fått här! helt fantastiskt. :)
jag fick den andra pumpen från skroten idag! jag montera dit den och nu funkar bilen klockrent:upp nu försvann dom mystiska ryckningarna ochså!
tack för all hjälp jag fått här! helt fantastiskt. :)