KKrister LindholmTrådstart2002-05-24... & då fick vi lite att hänga på väggen! :D
https://motorforum.nu/skoj/ferrarihuv.jpg
JoakimE: Kom gärna hit o dreggla lite ;)
Maranelloröd :D :upp
Klantarschlet som krockade X( :ner
KKrister Lindholm2002-05-24 · #Tur man e oskyldig, som vanligt! :D :upp
Ja det var ju iaf nära att dom fick två ferraris där,,, stolpskott är väl ett annat passande namn. :-)