Motorforum.nu

ForumOff Topic

Bars Leaks

Startad av Goran Pantzar · 2003-05-07 · 3 svar

Goran PantzarTrådstart
Hur pass stora läckor kan det täta?
Har en ny scorpa med 2,8 motorn som det försvinner vatten på,
inte mycke men tillräckligt :(
Har aldrig provat detta medel, men det lovar mycket när jag läser om det.


Hade (som normannen säger)
Bozzle
Jag har testat en produkt från Wynns som gör att tätningar & p-boxar sväller. Men det var i automat lådor & styrservon. Och det fungerade otroligt bra.
Goran Pantzar
Finns det något hos de som funkar som Bars Leaks :q
Bozzle
Jag vet att det finns ute på marknaden, men har ej någon erfarenhet av dessa.

Fler trådar i Off Topic