Hallå...
Jag är i Akut hjälp att koppla klart en DVD med skärm i min Audi A4 00
Allt är dragetmen jag får inte skärmen att spela upp eftersom det är en kabel som jag inte har kopplat klart...den till handbromsen..
Jag har tyvärr inte kundskapen om det så jag behöver hjälp...
Jag betalar för hjälpen så snälla hör av dig som kan..
Jag finns i Stockholm och kan komma till dig om du inte kan ta dig till mig..
Jag har ett garage att vara i..
HÖR av er...
mvh Mahtias:x
Jag är i Akut hjälp att koppla klart en DVD med skärm i min Audi A4 00
Allt är dragetmen jag får inte skärmen att spela upp eftersom det är en kabel som jag inte har kopplat klart...den till handbromsen..
Jag har tyvärr inte kundskapen om det så jag behöver hjälp...
Jag betalar för hjälpen så snälla hör av dig som kan..
Jag finns i Stockholm och kan komma till dig om du inte kan ta dig till mig..
Jag har ett garage att vara i..
HÖR av er...
mvh Mahtias:x