Motorforum.nu

ForumOff Topic

Bensin

Startad av Lanjin · 2005-12-21 · 4 svar

LanjinTrådstart
ni som bor nära sala kan jag ju upplysa om att ikväll så kostar soppan 9,86
på flerparten mackar i sala
05-12-21
OpelMicke
Lanjin wrote:
ni som bor nära sala kan jag ju upplysa om att ikväll så kostar soppan 9,86
på flerparten mackar i sala
05-12-21


dom brukar vilja konkurera med varandra där vill jag minnas :) det är väl jet Statiol och Hydro har inte lagt de på minnet,, men ska ni tanka billigt ändå så åk till jet i enköping dom är billiga... Själv så ska jag ta med extra dunkar och fylla dom när jag åker förbi där :)
JoakimL
nu är det jet och okq8 och uno-x som har dessa priser. hydro hör till som dyrare nu
shell är oxå en av dom billigare i salanu
Ludde_57
Bensin, vad är det?
Här körs det på sprit a´7,83kr litern :e

10,87kr kostade BF95 här i hålan, på DinX såg jag X(
JoakimL
har fundering på att övergå till sprit jag med .
men det får bli till sommaren isf

Fler trådar i Off Topic