Lanjin wrote:
ni som bor nära sala kan jag ju upplysa om att ikväll så kostar soppan 9,86
på flerparten mackar i sala
05-12-21
dom brukar vilja konkurera med varandra där vill jag minnas :) det är väl jet Statiol och Hydro har inte lagt de på minnet,, men ska ni tanka billigt ändå så åk till jet i enköping dom är billiga... Själv så ska jag ta med extra dunkar och fylla dom när jag åker förbi där :)
på flerparten mackar i sala
05-12-21
dom brukar vilja konkurera med varandra där vill jag minnas :) det är väl jet Statiol och Hydro har inte lagt de på minnet,, men ska ni tanka billigt ändå så åk till jet i enköping dom är billiga... Själv så ska jag ta med extra dunkar och fylla dom när jag åker förbi där :)