Jo visst är det skilnad i slantar,,, och har själv monterat flertalet bränslepumpar från Biltema som även fungerat mycket länge, så där har jag bara positiva erfarenheter från så visst kan det vara värt lite svordomar. :-)
Edit: Inga problem deras pump med artnr: 52-112 och 399:-bör passa denna bil.
Edit: Inga problem deras pump med artnr: 52-112 och 399:-bör passa denna bil.