Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

bensinpump

Startad av Opel Astra 1.6 · 2010-01-05 · 15 svar

slirfeldt
Jo visst är det skilnad i slantar,,, och har själv monterat flertalet bränslepumpar från Biltema som även fungerat mycket länge, så där har jag bara positiva erfarenheter från så visst kan det vara värt lite svordomar. :-)

Edit: Inga problem deras pump med artnr: 52-112 och 399:-bör passa denna bil.