Motorforum.nu

ForumOff Topic

Beröm

Startad av Goran Pantzar · 2003-03-22 · 9 svar

Goran PantzarTrådstart
Vill bara säga att : när jag upptäckte detta forumet blev jag glad.
Det var precis det jag behövde, bara att skriva lite om tankar och funderingar och få svar!!!!! Tack och bock!

Hade lite problem att registrera mig, men det löste sig, en polare som också vill registrera sig har samma problem, undrar varför?

Skall försöka få fler Skåningar till forumet
:D :)
OpelMicke
Håller me Göran tur att det finns forum där man kan få hjälp med bilen och prata om bilar m,m
Tobbe
Håller också med.....bra forum med kompetenta svar.
Lagom med andvändare ......
MoPar 66
Göran Pantzar wrote:
Vill bara säga att : när jag upptäckte detta forumet blev jag glad.
Det var precis det jag behövde, bara att skriva lite om tankar och funderingar och få svar!!!!! Tack och bock!

Hade lite problem att registrera mig, men det löste sig, en polare som också vill registrera sig har samma problem, undrar varför?

Skall försöka få fler Skåningar till forumet
:D :)

Hur många skåningar är vi här egentligen?
mekaren82
Håller med fulständigt en ren och bra sajt det här med kopetent personal :)
vissa undan tag mig själv §e
mekaren82
Håller med fulständigt en ren och bra sajt det här med kopetent personal :)
vissa undan tag mig själv §e
Goran Pantzar
Det är jag, Mopar 66, Tobbe, sen vet inte jag fler :h
Anders
Jag tycker jag har fått bra svar på mina frågor. Man får väl bolla sina ideer och se om de är helt värdelösa, och man måste vara lite kritisk till det man hör om man själv inte vet att det är rätt. Men, men om man inte gör sig möjlig att bli tillrättavisad kan man gå med sina fantasier i nästan 10 år https://motorforum.nu/viewtopic.php?t=1080 .
OpelMicke
japp det är ett bra forum tycker jag med :)
men om man skriver ett inlägg om att delar eller bil säljs och sen har sålt det kan Admin låsa den tråden då om man ber om det?? :fraga
Krister Lindholm
OpelMicke wrote:
japp det är ett bra forum tycker jag med :)
men om man skriver ett inlägg om att delar eller bil säljs och sen har sålt det kan Admin låsa den tråden då om man ber om det?? :fraga
Nej, varför skulle jag låsa tråden varje gång nån ber om det? Skriv att det är sålt istället så är det ju klart..

Fler trådar i Off Topic