Motorforum.nu

ForumOff Topic

Bildelar på nätet

Startad av Goran Pantzar · 2003-05-27 · 10 svar

Goran PantzarTrådstart
Det var några dagar sedan, så såg jag en som tipsa om någon sådan.
Nu kan jag inte hitta den, kollade direkt från forumet, så den finns inte på senast besökta i min dator.

Är det någon som känner igen sig?




________________________________________________

FORD A TASTE OF HEAVEN

( tur att man kan förhandsgranska vad man skrivit , alla stavfel )
OpelMicke
prova med www.bildelsbasen.se


Micke
[/quote]
Goran Pantzar
Nä, bildelsbasen var det inte.
mekaren82
Gå in på Temporary internet Files i egenskaper för internet så Hitar du alla sidor som du har besökt!! :OO
Krister Lindholm
www.fbt.se (Nya Bildelsbasen)
Goran Pantzar
Tjaba pöjkar. Kollade på tempoary nånting, och se där!!
Det tog ett tag, men det var www.widik.se jag sökte.

Tack för tipset mekaren82

De var billiga på länkarm till min 4+4 Sierra ca 400 kr billigare inklusive
porto + allt det däringa posten vill ha jämfört med Mekonomen :e :e




_____________________________________________________________

Ford a taste of heaven
mekaren82
Dom är motsvarigheten till biltema men säljer fan så mycket bättre grejer! :D Jag kan rekomendera falu bildemontering en §e snabb leveranstid en dag bara :h
Goran Pantzar
Mja, länkarm till min Sierra 4+4 hitta jag inte hos Falu bildemontering,
men kanske finns det en ändå bland gömmorna.
Hos vidik fanns det nya §e
Krister Lindholm
Stämmer bra det, vi har bara till 2wd & dom kostar 480.- nya har jag för mig.
Men ibland finns det beg från skrotade 4wd Sierra.. ;)
Tobbe
mekaren82 wrote:
Dom är motsvarigheten till biltema men säljer fan så mycket bättre grejer! :D Jag kan rekomendera falu bildemontering en §e snabb leveranstid en dag bara :h

Så man kan köpa deras saker säger ni framför biltemas? Framhjulslagret till min audi 80 kostar 261,25 samma som på biltema ca, medans micro o mekonomen ligger på 500-600kr....
mekaren82
Så man kan köpa deras saker säger ni framför biltemas? Framhjulslagret till min audi 80 kostar 261,25 samma som på biltema ca, medans micro o mekonomen ligger på 500-600kr....[/quote]

Jag har aldrig haft några fel eller konstigheter med deras grejer har man dåligt med pengar så är dom bra!!
men ska du ha ett lager så kan man ta numret på det och gå till ford och fråga vad dom tar sen ringer du till widik och kollar vad dom tar är numret det samma så är det samma lager men till ett biligare pris hos widik!

Fler trådar i Off Topic