Det betyder att man i en bromsbänk mätt hur mycket HK fordonet har, antingen mätt på vevaxeln eller på drivhjulen.
Det är alltså "bevisat" hur mycket effekt man har & inte uppskattat.
Skillnaden mellan uppskattad effekt & mätt effekt på en bondtrimmad volvo 740 är nog en ganska intressant siffra ;)
Det är alltså "bevisat" hur mycket effekt man har & inte uppskattat.
Skillnaden mellan uppskattad effekt & mätt effekt på en bondtrimmad volvo 740 är nog en ganska intressant siffra ;)