Motorforum.nu

ForumOff Topic

Bygga stall

Startad av Goran Pantzar · 2003-07-11 · 0 svar

Goran PantzarTrådstart
Nu är det tid att bygga ett stall till min ystra amerikanska häst som kommer till hösten.Ett repobjekt, men komplett. Behöver en ny motor bara, kanske mer? Vi får se till hösten :h

Fler trådar i Off Topic