Hej
undrar hur man kopplar in en alpine cd-växlare...
har en panasonic stereo, växlaren satt i bilen när jag köpte den, det ligger en kabel bakom stereon som är rund och 8 pinnar i (vet inte vad den heter):p
så nu till frågan vad behövs för att koppla in den? går det överhuvudtaget?
mvh Christian.
undrar hur man kopplar in en alpine cd-växlare...
har en panasonic stereo, växlaren satt i bilen när jag köpte den, det ligger en kabel bakom stereon som är rund och 8 pinnar i (vet inte vad den heter):p
så nu till frågan vad behövs för att koppla in den? går det överhuvudtaget?
mvh Christian.