Cruising i Gävle på Lördag 10 Maj.
Cruising?
Var och cruisade lite i Gävle i lördags med jeepen, och var inte ensam om man uttrycker det milt. Det var väldigt mycket bilar i rörelse, och enormt fint väder.
Mötte Dazzel också, även om jag såg det för sent för att hinna hälsa.
Mötte ett märkligt fruntimmer också som jobbade som trafik/cruisingvakt, hon ifrågasatte om jag verkligen skulle få köra i crusingledet med min bil.
Cruisingen var ju bara till för veteranfordon...
Hon frågade vad för årsmodell det var på min bil, -95 svarade jag i hopp om att hon skulle fatta skämtet. Men inte då, däremot var hon snäll och såg mellan fingrarna trots min alldeles för "nya" bil.
Jag kom på senare att jag skulle ha frågat om andra världskriget var bekant...
Mötte Dazzel också, även om jag såg det för sent för att hinna hälsa.
Mötte ett märkligt fruntimmer också som jobbade som trafik/cruisingvakt, hon ifrågasatte om jag verkligen skulle få köra i crusingledet med min bil.
Cruisingen var ju bara till för veteranfordon...
Hon frågade vad för årsmodell det var på min bil, -95 svarade jag i hopp om att hon skulle fatta skämtet. Men inte då, däremot var hon snäll och såg mellan fingrarna trots min alldeles för "nya" bil.
Jag kom på senare att jag skulle ha frågat om andra världskriget var bekant...
Marknad och bilutställning i Järbo ( Sandviken ) 17 Maj Kl, 10-16
The Unkool Hillbillies spelar på folkets hus Kl, 21-02
Arr: Cruising wheels Järbo
The Unkool Hillbillies spelar på folkets hus Kl, 21-02
Arr: Cruising wheels Järbo
Crusing i Gävle och Timrå 9 Maj -09
Crusing i Sandviken och raggarrally i Borlänge 30 Maj -09
https://www.raggarportalen.se/index.php?name=Kalender&op=list&col=4
Crusing i Sandviken och raggarrally i Borlänge 30 Maj -09
https://www.raggarportalen.se/index.php?name=Kalender&op=list&col=4
@Anders P 43802 wrote:
"Varning på stan – på lördag rullar raggarna in "
https://gd.se/nyheter/gavle/1.1024097
Crusing i Gävle och Timrå 9 Maj -09
Crusing i Sandviken och raggarrally i Borlänge 30 Maj -09
https://www.raggarportalen.se/index.php?name=Kalender&op=list&col=4
"Varning på stan – på lördag rullar raggarna in "
https://gd.se/nyheter/gavle/1.1024097
Crusing Falun 22 Juli.
https://www.copperminecruisers.com/start.asp
Jag kommer troligen dit med jeepen, liksom några fler från Gestrike Offroad.
https://www.copperminecruisers.com/start.asp
Jag kommer troligen dit med jeepen, liksom några fler från Gestrike Offroad.