Motorforum.nu

ForumOff Topic

Dags för minigolf :-)

Startad av Anders P · 2003-07-18 · 0 svar

Anders PTrådstart
Så här på sommaren ska man ju spela lite minigolf, men då det är för varmt ute, och för mycket grusiga fotspår på de riktiga banorna så spelar vi på denna adress istället.
https://www.serier.tv/miniputt.swf
Bästa poäng hitills är 28 slag för mig och 24 för arbetskompisen.

Fler trådar i Off Topic