Bytte server till detta forum & nu verkar det lira som det ska.
Hoppas det ska snurra på lite snabbare nu & att det funkar bättre i största allmänhet.
Skriv gärna ner ev fel & funderingar kring detta i denna tråd. :)
Nuvarande webhotell: www.aleborg.se
Gamla webhotellet: www.digikom.net
Hoppas det ska snurra på lite snabbare nu & att det funkar bättre i största allmänhet.
Skriv gärna ner ev fel & funderingar kring detta i denna tråd. :)
Nuvarande webhotell: www.aleborg.se
Gamla webhotellet: www.digikom.net