KKrister LindholmTrådstart2003-06-23Malmö har ju planer på att anlägga en bana i nått industriområde.. Frågan är om kommunen är lika positiv nu efter detta:
Aftonbladet
korkat..
Det har varit lite diskussioner om det på ett annat forum
https://www.402m.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7064
Skywalker wrote:
Malmö har ju planer på att anlägga en bana i nått industriområde.. Frågan är om kommunen är lika positiv nu efter detta:
Aftonbladet
korkat..
Det är redan klart om banan som ska anläggas i Malmö hamn
ni kan läsa mer här om vår bana
https://www.streetrace.com/srif/banan.htm vilka jävla papskalar fick man tag i dom så skule jag skicka hundarna på dom är licka med 1st shäfrer militärt dreserad av mig fy fan!!
ni får ursäkta språket men såna där kuk huvuden borde man avräta redan
vid födseln!!
En som lider med hundägaren!! :x :x :x :x :x
HHyundairaggaren2003-06-24 · #En bana gör att folk låter bli att racea mitt i stan, kanske? *hoppas*
Ska vem som helst släppas in på banan?
Know power - know hyundai
no power - no hyundai
Hyundairaggaren wrote:
En bana gör att folk låter bli att racea mitt i stan, kanske? *hoppas*
Ska vem som helst släppas in på banan?
Know power - know hyundai
no power - no hyundai
Jodå det skall vara öppet en dag i veckan är det tänkt så du ska kunna dra lite .