Motorforum.nu

ForumOff Topic

En ferrari från Göteborg!

Startad av Hertigen · 2003-04-06 · 9 svar

HertigenTrådstart
Hej hej

Köpte idag en Volvo P1800S - 67 fast med B20 motorn, helt rostfri, så satans fin! Röd med svart skinklädsel inuti.

En ferrari från Göteborg!

"Hertigen" borde bli "Helgonet"

HA DÄ BRA ALLIHOPPA OCH VI SYNS PÅ VÄGARNA!
gnlg
Grattis! *avundsjuk*
Anonymous
Hertigen wrote:
"Hertigen" borde bli "Helgonet"

Du får nog nöja dig med en specialtitel, synlig strax under ditt användarnamn ;) :h
gnlg
JoakimE wrote:
Hertigen wrote:
"Hertigen" borde bli "Helgonet"

Du får nog nöja dig med en specialtitel, synlig strax under ditt användarnamn ;) :h

*Ännu mer avundsjuk*
Krister Lindholm
Weee! §e
Hertigen
Jag ska försöka ta bilder på den idag.

Vi kanske ses på vägarna i sommar! Vinka gärna då.

Jag har totalt glömt bort att jag skrivit Helgonet under användarnamnet, tala om en undermedveten känsla.
Anonymous
Hertigen wrote:
Jag har totalt glömt bort att jag skrivit Helgonet under användarnamnet, tala om en undermedveten känsla.

Inte så underligt om du glömt det, eftersom du inte skrivit den, den är utdelad av den vänliga forumadminen ;)
Krister Lindholm
JoakimE wrote:
Hertigen wrote:
Jag har totalt glömt bort att jag skrivit Helgonet under användarnamnet, tala om en undermedveten känsla.

Inte så underligt om du glömt det, eftersom du inte skrivit den, den är utdelad av den vänliga forumadminen ;)
Hmm... det är inte jag va? ;)
Hertigen
Haha, jaha det förklarar ju det hela.

Jag bockar och tackar för den ärande titeln :) (Skywalker)

Hur lägger man upp en bild från disk här i forumet? Tänkte visa bilen om ni vill?
Anonymous
Skywalker wrote:
Hmm... det är inte jag va? ;)

Jag skrev vänlig, dags att skaffa glasögon gamling :p §e

Hertigen: man kan inte tanka upp till forumet, däremot kan du skicka ett bilden i ett mail till antingen mig eller Skywalker så kan vi nog vara så snälla att lägga upp den ;)

Fler trådar i Off Topic