Jag sa ju till dig att ge fan i att sparka på bilar som tillhör överklassen. ;)
Det stog en överklass-Mercedes parkerad på en mindre gata i centrala Falun i går kväll. När jag passerade den med motorcykeln startade larmet! :e
Är det dags att minska bullret då eller är det inget att bry sig om? §e
Är det dags att minska bullret då eller är det inget att bry sig om? §e