Motorforum.nu

ForumOff Topic

En parkerad Mercedes!

Startad av Krister Lindholm · 2002-05-24 · 2 svar

Krister LindholmTrådstart
Det stog en överklass-Mercedes parkerad på en mindre gata i centrala Falun i går kväll. När jag passerade den med motorcykeln startade larmet! :e

Är det dags att minska bullret då eller är det inget att bry sig om? §e
tordpet
Jag sa ju till dig att ge fan i att sparka på bilar som tillhör överklassen. ;)
Krister Lindholm
§e

Fler trådar i Off Topic