Motorforum.nu

ForumOff Topic

Ett nytt forum för er som kör riktiga bilar.

Startad av MoPar 66 · 2003-06-21 · 5 svar

MoPar 66Trådstart
Hyundairaggaren
Åh. Fint! Då måste ju jag och min Hyundai dit!
MoPar 66
:e :e
Goran Pantzar
Jag kolla åsså på detta forum, kul. Tror du att man får vara me fastän
det var ca 10 år sedan den sista jänkaren stod i garaget :q §e
MoPar 66
Göran Pantzar wrote:
Jag kolla åsså på detta forum, kul. Tror du att man får vara me fastän
det var ca 10 år sedan den sista jänkaren stod i garaget :q §e
Tror jag säkert du får vara. Du har väl en del erfarenhet att dela med på det forumet som nån kan behöva.
Ränderna går väl aldrig ur som man säger. :h
Goran Pantzar
;)

Fler trådar i Off Topic