Åh. Fint! Då måste ju jag och min Hyundai dit!
Ett nytt forum för er som kör riktiga bilar.
:e :e
Jag kolla åsså på detta forum, kul. Tror du att man får vara me fastän
det var ca 10 år sedan den sista jänkaren stod i garaget :q §e
det var ca 10 år sedan den sista jänkaren stod i garaget :q §e
Göran Pantzar wrote:
Jag kolla åsså på detta forum, kul. Tror du att man får vara me fastän
det var ca 10 år sedan den sista jänkaren stod i garaget :q §e
det var ca 10 år sedan den sista jänkaren stod i garaget :q §e
Ränderna går väl aldrig ur som man säger. :h
;)