Motorforum.nu

ForumOff Topic

Ett spel.

Startad av JoakimE · · 5 svar

JoakimETrådstart
https://www.svenskmotorweb.se/artikel_bild_topp.php3?visa_id=23077&bildnamn=top_02_spelochvideo.gif&avdelning=9

För er äldre som inte kör race på gatan längre ;-)

Men detta verkar lovande.
Anonymous
Är väl sisådär :l

Gränssnittet är halvslött, grafiken är inte alltid den bästa, känns ganska livlöst, lite för svårt att komma in i från början oxå...
Racerankan
Vadå? Har du spelat et?
Anonymous
Quote:
On 2001-11-11 18:50, Racerankan wrote:
Vadå? Har du spelat et?

Uppenbarligen...
Racerankan
Skulle du vilja gå online på icq?
Kongo
Sunk spel

Fler trådar i Off Topic