Är väl sisådär :l
Gränssnittet är halvslött, grafiken är inte alltid den bästa, känns ganska livlöst, lite för svårt att komma in i från början oxå...
Gränssnittet är halvslött, grafiken är inte alltid den bästa, känns ganska livlöst, lite för svårt att komma in i från början oxå...