Okej...jag har ju en ramp med fyra små lampor på så jag ska pröva och byta ut säkringen till relät till 25amp istället för 15amp inte för att den ha gått än men än då kan man göra det och så ska jag titta på så jag har kopplat rätt till relät.
Åter kommer senare under dagen!
Nu fungerar det...dom hade skrivit fel på beskrivningen till relät men efter att ha kollat in siffrorna på relät i stället för pappers lappen som va med så funkar det fin fint!...
Tack för hjälpen!
//Andreas
Det där har jag också råkat ut för! Det var innan jag hade upptäckt alla internetforum så jag plockade isär reläet och tänkte till lite, nu vet man hur det ska kopplas oavsett vad manualerna säger:OO